بیوگرافی استینگ

بیوگرافی استینگ

 

عکس کشتی گیر:

 

نام واقعی:استیو بوردن
نام مستعار:استینگ
قد:188 سانتی متر
وزن:110 کیلو گرم
شغل: کشتی گیر
سن:56 سال
تاریخ تولد: 20 مارس 1959
سال ورود به حرفه کشتی کج:1985
محل تولد:ایالات متحده
-شهر :اوماها

دوران ورزشی:

استینگ از معدود کشتیگیرانی است که به مدت بسیار طولانی در کشتی کج فعالیت کرده اند. وی در برند ها و کمپانی های زیادی فعالیت داشته که برخی از آنها عبارتند از: wcw tna nwa البته استینگ با وجود افتخارات زیادی که به دست آورده و علی رغم اینکه کشتی گیر بسیار خوبی می باشد در کمپانی wwe فعالیت نداشته است(امروزه استینگ پس از سالها به wwe آمده است و در رسلمنیا 31 با تریپل اچ بازی خواهد کرد).

همانطور که اشاره شد استینگ افتخارات زیادی از جمله بردن 24 قهرمانی رسمی در طول کریر خودش، قهرمانی wcw، چهار بار قهرمانی Tna و چند بار هم بهترین سوپراستار سال شناخته شده است.

 

حضور در wcw:


عکس زمانی که استینگ در wcw حضور داشت:

یکی از کمپانی های معروف دنیای کشتی کج wcw بوده است که استینگ در سال 1991 تا سال 2001 در آن فعالیت داشته است. دوران حرفه ای استینگ در کشتی کج با درگیری های طولانی مدت آغاز شد و وی در کمپانی wcw مشهور بود و چندین بار بر سر کمربند مسابقه اداد و کمربند هایی را هم به دست آورد.

استینگ در سال 1996 با قیافه جدیدی وارد سالن شد. صورت خود را رنگ کرد و شکل  جدیدی را انتخاب کرد.استینگ به درگیری هاش ادامه داد و قهرمانی های جدیدی رو به دست آورد که پنجمین قهرمانی خودش که کلا 24 ساعت طول کشید باعث شد که لقبی به وی داده شود چرا که وی کوتاه ترین مدت قهرمانی را در تاریخ wcw به دست آورده بود. استینگ در سال 2000 مصدوم شد و وقتی که برگشت کمپانی wcw از بین رفت و به wwf تبدیل شد و استینگ میتوانست به wwf بیاید اما چون وینس مکمن تمایلی به این کار نداشت استینگ به این کمپانی نیامد.


پس از رفتن از کمپانی مذکور استینگ در تور های اروپایی شرکت کرد و سپس در سال 2003 با کمپانی tna قرار دادی امضا کرد و شروع به فعالیت در آن کمپانی کرد. وی در این کمپانی از 2003 تا 2005 بازی کرد و به طور مجدد در سال 2006 دوباره به این کمپانی بازگشت.

 

استینگ بیشتر شخصیت فیس داشت اما در سال 2010 با حمله به هالگ هوگان هیل شد و با حمله به چند سوپر استار فیس به طور کامل به شخصیتی هیل تبدیل شد.

استینگ در سال 2014 در سروایور سریز برای اولین بار در wwe حضور پیدا کرد و تیم جان سینا که در حال باخت بود را نجات داد و از همان اول در wwe شخصیت فیس پیدا کرد به طوری که باعث شد تریپل اچ و استفانی مکمن از wwe اخراج شوند. اما تریپل اچ و همسرش استفانی مکمن دوباره به wwe به عنوان مدیر عامل برگشتند و تریپل اچ به شدت از دست استینگ ناراضی بود که باعث شد مسابقه ای در رسلمنیا 31 بین این دو ثبت شود.

 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:بیوگرافی, | 19:50 | نويسنده : #amh# |